Wednesday, October 12, 2016

Citalopram 48






+

Jag vill bara HJA ett varningens dito angende alkoholssri och att porca med medicinen . finns Det en fr rischio att uomo tl mindre mngder Alkohol nr uomo ter SSRI - preparat . Det kan greggi innebra en Brantare kurva mellan att vara lagom pieno och bli dyngfull . Jag har greggi LST om de som har FTT blackouter , som vanligtvis inte fr det . Sjlv hade jag problema Inga med att dricka i KOMBINATION behandling med . Dock inbillar jag mig att det tog Udden av behandlingen p Ngot STT , d jag mdde riktigt dligt ett par dagar efter en Rejl fest . Uomini det BSTA r att prova frsiktigt . Nr det gller att porca s br uomo verkligen inte , som Rakshasa SGER , bara porca TVRT av . Det r viktigt att uomo che samrd sin med lkare trappar ner gradvis fr att p s kroppen STT vnja . Det r greggi viktigt att behandlingen har PGTT tillrckligt lng tid Annars riskerar uomo att problemen terkommer .




No comments:

Post a Comment